HEMEN ARAYIN 02125307075

Kalite Politikamız


KALİTE POLİTİKAMIZ

Turizm taşımacılığı alanında faaliyet gösteren şirketlerin, müşterilerini iki gruba ayırması gerektiğini düşünüyoruz: Sözleşmenin tarafı olan, hizmeti satın alan kurumsal şirketler ve onların çalışanları. İki grubun müşteri memnuniyeti kriterlerinde birçok ortak nokta varsa da, biliyoruz ki öncelik sırası değişebiliyor. Kalıcı başarı, her iki müşteri grubunu da memnun etmekle mümkün.

Çalışanlarınızın seyahatlerinde sadece güven duyması yetmez, kaliteli zaman geçirmeleri de gerekir.
İşimizi yaparken sizi temsil ettiğimizi biliriz. Çalışanlarınız, bizim hatalarımızı sizin hatalarınız sayacaktır, bunun bilincindeyiz; bir çalışma haftasına bizimle başlıyor, bir çalışma haftasını bizimle kapıyorlar ve elbette bu da bize büyük bir sorumluluk yüklüyor.

Özellikle büyük şehirlerde trafikte geçen zaman oldukça fazla. Hepimiz bu trafiğin yoğun iş temposunda çalışan insanlar için ne kadar yıpratıcı olabileceğini biliyoruz. O yüzden şehir içi seyahatlerinin sadece güvenli değil, huzurlu ve kaliteli de olması gerektiğine inanıyoruz. Peki, çalışanlarınızın bizlerle geçireceği zamanın kaliteli olmasını nasıl sağlıyoruz?

Başta şoförlerimiz olmak üzere tüm personel seçimlerimizde büyük titizlik gösteriyoruz. Bu husustaki başarımızda insan kaynaklarını seçme, yerleştirme ve yönetmekte edindiğimiz 10 yılı aşkın deneyimimiz büyük rol oynuyor. İK alanındaki tecrübemiz güçlü temellere dayanıyor.

İşimizin doğru personeli seçmekle başladığını biliyoruz ama sadece bunun yeterli olmadığını da. Personelimizi, profesyonel kadroların desteğiyle hizmet sektörünün gerektirdiği şekilde eğitiyor, kalite standartlarımız doğrultusunda da sürekli olarak denetliyoruz. Çünkü siz de biliyorsunuz ki, "güven, kontrole mâni değildir."

 

1. Tam Zamanında Ulaşım
Misafirlerimizi işlerine/okullarına ve akşamları da evlerine tam zamanında ulaştırmamız gerekiyor. Bunun için bizimle çalışıyorsunuz. O hâlde bizim işimizde gecikmenin herhangi bir mazereti olamaz. Ancak tam zamanında ulaşım bazı faktörlere bağlıdır, öyle değil mi? Bu servis şoförünün başucundaki saati doğru zamana kurmasıyla çözümlenemeyecek karmaşıklıkta bir konudur.

Yani tam zamanında ulaşım sadece tek bir araca ve şoföre bırakılamaz. Aracınız ne kadar iyi, şoförünüz ne kadar güvenilir olursa olsun, doğru bir rota planlaması yoksa eğer bugün değilse yarın işleriniz aksayacaktır. Muhakkak aksayacaktır! Rota planlaması, saha ekipleriyle merkez kadronun ortak çalışmasıyla, güzergâh üzerindeki tüm riskler göz edilerek oluşturulur.

Yedek araç ve şoför planlama da tam zamanında ulaşımın kötü durum senaryoları içinde yer alır.

 

2. Güvenlikli Ulaşım
Çalışanlarınızın/öğrencilerinizin can güvenliğini bize teslim ediyorsunuz. Bu bizim için çok önemli bir sorumluluk. Çünkü onların güvenliğinden siz sorumlusunuz ve bu sorumluluğu bize güvenerek, bizimle paylaşıyorsunuz. Yani siz ve biz, hem sizin çalışanlarınıza, hem onların ailelerine karşı sorumluyuz. Bu sorumluluk elbette devlete karşı bazı yükümlülükler de içeriyor.

Güvenlikli ulaşım, her şeyden evvel doğru şoför ve araçla sağlanır. Yanlış bir personel, dikkatsiz veya özensiz bir servis şoförü birçok insanın hayatını tehlikeye atabilir. En kritik nokta budur. O yüzden bizim için personel seçiminde kalite birinci husustur ve bu noktada yüksek standartlarımız, sıkı güvenlik ve sicil kontrollerimiz vardır. Olağan psikoteknik testler ve deneyimli şoför çalıştırma zorunluluğu kriterlerinin ötesine geçeriz. Adaylarımızı sıkı mülakatlarla değerlendirir, onları çeşitli beceri ve dikkat testlerinden geçiririz.

Araçların güvenilir olması da bir başka önemli konudur, yanlış araçlarla doğru bir iş yapılamaz. Bunu biliyoruz. İşte burada devreye doğru araç seçimleri, onların bakım ve tüm kontrollerinin zamanında yapılması girer.

 

3. Güvenli Ulaşım
Güvenli ulaşımı, güvenlikli ulaşımdan ayırıyoruz. Güvenlikli ulaşım çalışanlarınızın/öğrencilerinizin can sağlığı ve beden bütünlüğüyle ilgiliyken, güvenli ulaşım onların huzuru ve psikolojisiyle ilgilidir.

Biz paket değil, insan taşıyoruz. O zaman misafirlerimizi varacakları yerlere zamanında ulaştırmak bizim için yeterli olamaz. Bütün misafirlerimizi varacakları yere huzurla ulaştırmamız da gerekir.

Bunun için de sadece mesleki yönden dikkatli ve özenli şoförlerle çalışmakla yetinemeyiz. Trafik kurallarına uymak önemlidir, ama ahlaki kurallara uymak da en az o kadar önemlidir. Bu yüzden tüm şoför ve saha çalışanlarımızın iyi iletişim becerilerine sahip iyi niyetli insanlar olmalarına özen gösteririz.